testttttt,,

Skrivet 2008-07-12 @ 11:55:58
för en gångsskull så väntar jag faktiskt på pappa ;D  klar före han, stolt allt :D

Stava ditt namn utan några A:
id

Är du singel?
ja

Vad lyssnar du på just nu?
inget, tvättmaskinen?

Är du nöjd med ditt liv just nu?
ganska :)

Vart önskar du att du var nu?
hos en och i kroatien på stranden :)

Vad borde du göra just nu?
packa och såntdär

Kan du nå dina fötter med raka ben?
ja

är du kär i någon?

är iallfall inte kär.

Tror du på gud?
nej

Vad drack du senast?

juice

Har du några tatueringar? isf vart?
don't

Har du rakt eller lockigt hår?
rakt

Är du glad?
i fine :)

Är du piercad någonstans? isf vart?
öronen

Vad har du för planer för ikväll?
packa, städa, säga hejdå och fixa lite smått..

Hatar du folk som ljuger?
jaaa

Har du någonsin varit helt förkrossad?
jes

Har du någonsin velat ha någon fast vetat att du aldrig kan få den personen?
jao..

Hur är det mellan dig och dina föräldrar?
olika ;D

Tycker du om ditt liv?
sometimes kanske

Vad tycker du mest om i ditt utseende?
ingen aning ;/  mitt dåliga självförtoende

Förlåter du eller glömmer du?
förlåter antar jag.

Vad är du rädd för?

alla djur typ:D  inte riktigt men ;D

Har någon försvunnit ur ditt liv?
mm;/

Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa?
japp å har ;s

Önskar du att du var kändis?
nja vet faktiskt inte :D

Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek?
nja gör jag nog inte..

När grät du senast?
oj, vet faktiskt inte.. ett tag sen :) jag har varit duktig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback