tidsfördriv

Skrivet 2008-07-12 @ 19:16:27
SAKER SOM DU ÄR JUST NU:
[ ] kär
[/] glad
[x] trött
[ ] vild
[x] lugn
[ ] nervös
[x] uttråkad
[ ] irriterad
[/] ledsen
[x] besviken
[x] arg
[ ] Sjuk
[/] stressad
[ ] förvirrad
[x] sårad
[x] olyckligt "kär"

RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig: ibland (:
Någon som du längtar efter: heheo
Något som du längtar efter: att ¨ååååka
Vem ringde du senast: vet inte :D
Har du några kärleksproblem:  fortfarande, ja.
Har du ätit något idag: yes
Har du gråtit idag: nepp
Har du skrattat idag: ja det har jag säkert :D

JAG:
Är singel: japp
Saknar någon just nu: japp
Är rädd för att bli övergiven: joo
Svär ofta: aa;/
Sjunger i duschen:  ibland:D
Morgonperson: njaee
Är kär i kärleken: ..
Skrattar åt mina egna skämt: haha ja :D
Vill ha barn: vet inte, inte som det ser ut nu ;)

HAR DU:
Glasögon/linser: nepp
Piercingar: i öronen
Syskon:  två:)
Pojk/flickvän: nää
Jobb: nä
För många vänner: ne :)
Rymt hemifrån någon gång: vetefan faktiskt :O
Färgat håret: yapp
Bra självförtroende: njä
Sagt "jag älskar dig" till någon : ja
Varit kär: jo
Brutit ett ben någon gång:  njaae jo
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja
Somnat gråtande: yes

BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegel: ja^^
Ha ångest:  jo
Drömma mardrömmar: jaaaa
Klä dig i svart: nja, jo fast inte helsvart
Hata folk:  nej
Lita på folk: njae

SISTA PERSONEN SOM:
Sov i din säng: jag
Du delade en dricka med: josefin och jag dela cola 8-)
Skrek på dig: vet inte :D
Du fick sms från: christian
Du snackade med på msn: christian



fan va jag kommer sakna er :/ <3

Kommentarer
Postat av: jos

:( kommer sakna dig fucking much ;o

men du kmr ha det skitbra i kroatien! :D och när du komemr hem - dunderfest ;D 2 t-kvällar (A) :D

2008-07-13 @ 23:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback