min kroatien resa :)

Skrivet 2008-07-26 @ 10:55:29
nu ska jag försöka skriva ett inlägg om min resa då.  men min katt håller på att gå på tangentbordet och bita mig, så vi får se hur det kommer gå :) saknat den lille busen :)

okej, jag har inte det bästa minnet, så jag ikommer inte komma ihåg hur alla hotellen såg ut, vad dom hette och såntdär.
kan säga att första hotellet i tyskland, var skit fint iallfall! bästa hotellet på hela resan. synd bara tt vi abra fick sova där en natt;/  sen dagen efter åkte vi vidare till österrtike och övernattade där en natt. det är fint där iallfall :) med alla berg, faast vi sov hela trippen från tyskland till österfrike,, lyckat :D
sen åkte vi vidare, kommer inte riktigt ihåg vart. men troligen kroatien :) tullen tittade bara på dom som satt llängst fram typ:o  det var lite crapy.
iallfall, nu ska jag snacka om min tid NERE i kroatien, i markaska.
vi kom dit någon gång lite senare på kvällskvisten. fick hotellrummen och såndär. sedan gick vi ner till havet och badade. fan va härligt det var. vattnet heeeelt klart och massa sånt härligt :) solen var inte så stark dock eftersom att det var på kvällen.
dom sex dagarna jag var i markaska. har vi gått på olika otflykter, sett massa olika saker. MASSA ÄÄÄCKLIGA KILLAR SOM SLICKAR MUNNEN ÅT EN ;S sjukt. tutar också för den delen (A)
vi åkte till ett ställe, där jag blev kär (A) har kort på killen ocksåxD pappa och jag är lite sjuka :)
sen solade vi och badade, men det blev alldeles för lite såna dagar. och nu när jag har kommit hem har brunan nästa lagt sig ju ;o dumt! iallfall, när jag låg på stranden en dag med min kusin, såg jag en kille som låg och kollade på oss. så sa jag typ;kolla va snygg han var. hanna typ; han ser äcklig ut. (vi såg bara typ ögat och lite mer) han låg verkligen och kollade :D sen reste han sig upp, då tyckte jag itne att han var snygg längre. och råkade tyvärr säga det högt med.  och  ni kan ju itne ens gissa vad som hände va?!  jo den där killen var sveeeeeeeensk. eller kroat med antar jag, men ändå:o   sen pratade mamma med hans mamma och lite såndär. han var sjuuukt rolig och han var faktiskt jättesöt ;( fick mig en crush på han ;o men nu är ju killen fan borta forever. ida dumihuvudet.se!!!
sen var den en till kille då (A) hejdå på den delen.

ehm ja, sen så vaknade man en gång mitt i natten av en massa skrik eller vad fan, vi trodde det var fest. jag låg och halvsov medans hanna gick och stängde dörren, sen tänkte man inte mer på det.
tills det knackade på våran dörr. då nån av hannas föräldrar knackar på dörren och ber oss att ta på oss kläderna.
vad händer? tänkte man typ.
jo, det brann.
i yhuset precis framför oss.  pappa hade varit vaken och försökt väcka dom från hotellet. ;o  hemskt.  och det hade varit någon tjej som hade gått runt och ropat "gas,gas!!"  ;o  alltså kunde huset sprängs och då hade väl vi troligen hägt med i den smällen också. snacka om att benen vek sig och man blev fan tillåmed rädd.. 
sen kom polisen och dom bärde ut nån man, han var helt jävla naken och jag har inge aning varför. sen lämnade dom honom där. ingen som tog hand om killen :S  han satt på sin stol och var ju fan säklert helt chokad. fast sne kastade nån från hotellet ner en handduk. sen kom en städerska och gav honom ett lakan :)   men det tog en evighet innan brandkåren kom. ;o tur som fan att dom hade tegel hus annars hade allting brunnit på nån sekund bara. snacka om att det blev dagens samtalsämne.

sen blev det mer utflykter, bad och sol :)
tills sista dagen, vi solade. sen blev det ett jävla oväder ;o  dom har en speciell vind där nere som heter någonting . den kan blåsa ner tak och såndär skit :D haha, iallfall så började det blåsa. och blixtra som fan över hotellet, och åska såklart. det var mysigt, fast fan läskigt det med:D

nästa dag när vi skulle hem, blåste det svinmycket. och vi var nära på att kana ut över vägen. (vi körde d¨å över bergen,fin utsikt mot havet, man fan farligt)
sen har vi ju dock gjort massa mer saker som jag inte orkar dra in på. dom hade mysiga markanader varje kväll med :) trevlittrevligt. men mer får ni itne veta (A)
massssa buss med, hihi:) och människorna var så jävla trevliga :D  värsta roliga. om jag börja sjunga så fortsatte dom. ja ni förstår hur dom var :) kul att kunna prata lite med dom vuxna tycker jag!




.


hannas pappa, jag på väg ner i vattnet och hanna står framför mig :)





jag. mamma och pappa.


jag dricker ök, det syns hur mycket jag gillar det eller hur? men jag har smackat spå mycket nu under 2 veckor jag har har nästan vänjt mig ;o

sista bilden för idag iallfall :)  jag poserar.
(bilderna ligger inte i ordning, man ser ju färg skillnadernaxD)

Kommentarer
Postat av: jos

fan va kul, du fattar nog inte hur mycket jag vill iväg nu ;D.

började brinna?? :O:O:O shiiiiit :S

2008-07-26 @ 18:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback