veckan

Skrivet 2008-07-09 @ 10:45:27
josefin och ida veckan håller på nu då ;P

imåndags kväll kom josefin och vi typ spelade och jag satt och skrek av panik :)  lite såntdär. josefin hade bakat(A) MUMS.SE.
igår gick vi upp åttttta :o (uuusch) och åkte sedan till göteborg :)  gick runt med blöta fötter och har skovskav (:  härligt. josefin köpte sina fina saker och jag köpte enligt henne åretsköp (A) haha. en jacka (:  väntad på en sån i 56 år och nu har jag hittat det :)  i'm happy.
vi gick runt där till fem sen åkte vi hem. träffade tove,tove,joanna och malin också :) hihi.
hemma åt vi och sådär:)

idag onsdag tror jag inte vi ska göra så mkt (: man måste ju  ha lite ledigt. julia skicka sms  kl 8 och väckte oss "jättebra, superbra nästan så man inte kan säga hur mycket" så lät det (:  liten nytta har den signalen iallafall.
sen hade vi tänkt åka till chrisitan idag, men vi ville faktiskt inte ha blöta fötter och gå i regnet (springiregnetxD) så vi stannar nog här i quess :)  om vi inte får för oss att göra nåt ikväll då men :)
imorgon vet jag inte ritigt heller, vi får väl snacka igenom vad vi ska göra =)
maha.

du har blivit konstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback