10 sanningar om mig

Skrivet 2008-06-24 @ 19:13:35
bara för att jag blev utmanad av josefin (A)


Berätta 10 sanningar om dig själv
 
1. jag har sämst självförtroende
2. jag har rätt dåligt minne
3. hatar att bråka och är rädd att förlora vänner
4. jag är oftast väldigt feg av mig. [ finns stunder där jag verkligen inte är också men
5. liten del av mig saknar skolan
6. jag är för feg att säga till killen att jag gillar honom
7. jag kan vara för snäll.  / josefin är ett vittne
8.  jag gråter oftast istället för att bli arg  
9. jag tycker att jag är för kort
10. jag hatar att vara ensam

det var väl intressant:D

Kommentarer
Postat av: jos

jag ska nog göra 20 sanningar om mig istället ;D. så jävla mkt att skriva ;D. puss :)

2008-06-24 @ 19:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback