2 times

Skrivet 2008-06-06 @ 15:21:38
har du hållt fast mig såhär, bara för att inte känna dig ensam? Har du hållt på med mig och fått mig att falla för dig två gånger, bara för att du inte har någon annan? Om det är så att du har det nu, hände det bara sådär? efter sån jävla lång tid, bara helt plötsligt?  fine, lämna mig då. men då vill jag fan inte att du ska komma tillbaks.  nej, för jag vill inte ha det så.  Kan ju inte låta dig komma och gå. Jag måste ju gå vidare själv. inte vara som någonting extra. like always.

solsolsol, brännheta sol. fy tusan va varmt det är. varit ute sen 11 till nu ungefär. har precis tagit en dusch. härligt, vet fortfarande inte vad som händer ikväll. emelie svarar inte... har inte lust att vänta på det om jag har lust att göra någonting annat. faktiskt :/
var nere vid graven idag och fixa lite, tårarna kom fram. Men jag tog det ganska bra ändå. usch, det är hemskt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback