bort, men kom

Skrivet 2008-06-17 @ 21:25:26
jag har fixat, jag har städat. jag har till och med skruvat ner min säng ;o   sen har jag dammsugit, och dammsugigt, och städat lite mer mer mer mer.  möblerat för att lägga till lite med ;D
idag har varit slappt, en dag för ida:D  josefin är på väg hit. hon sover här så vi kan göra någonting imorgonxD hahah, låter ju skumt men så är det:)  får se vad vi kommer hitta på då.
men nu är mitt rum ganska rent faktiskt :)  hiho.

det var hemskt, under sängen låg en massa hundhår, jag ville bara gråta. men jag har hållt mig bra. visst hittar man gamla saker av henne lite överallt, vilken är jääävligt jobbigt.  men det är inte många tårar, försöker klara mig.  känns ju iuf skönt att få ut allting ibland, så:) saknar henne iallfall!  men man har fortfarande inte fattat det riktigt.

vart du än finns. bort, bara bort. men kom, för jag vill vara den som gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback