come closer.

Skrivet 2008-06-15 @ 10:39:38

nu ska jag skriva lite mer utvecklat vad som hände igår.

josefin och julia kom till mig vid två ungefär. vi gjorde ingentning speciellt. sedan kom kaitlynne med melonen och det var då vi skrattade ihjäl oss! det var himla gulligt. sen satt vi och pratade en massa och skratta och allt såntdär. sedan började dom prata om någonting, jag lyssnade men fattade inte riktigt någonting. sedan tio minuter senare ungefär när jag känner igen det säger "är inte det yrrol?!"   då vi brister i skratt som fan igen!  sedan gick vi ut och spelade volleyboll, visst det gick som det gick :D
det har varit väldigt mycket prat och sånt, men det är härligt. vi kollade på matchen, sverige förlorade ju då, not good. sen kollade vi på tila tequila ( stavas ) hahaXD sen flummade vi runt bara och sånt där mysigt :)  åt sallad som vi gjorde, och sedan jordgubbar senare mot kvällen. sen åkte dom hem vid 11 :)  det var en jättebra dag.

och idag då, då åker vi troligen in till bollebygd och är där med christian.
nu vill jag verkligen ha dom där jätte-soldagarna. saknar att kunna lika ute och steka och bada ute i vattnet. Hoppas dom kommer så man kan få sig sin lilla bränna :D
sen blir det ju antingen kroatien eller spanien också snart :) mjau.

jag vill veta vart jag har dig, annars är det ju fan ingen mening.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback