enjoy

Skrivet 2008-06-06 @ 09:57:32
jag har mina bra dagar och jag har mina dåliga.

idag ska det väl bli lite plugg, iallflal nu på morgonen. jag behöver ta i hårt och jobba. är ganska sur för mina betyg, men dom har sagt att om jag forstätter så höjer jag mig, eller att jag har höjt mig,  men det syns bara inte på betygen. lite surt, men jag får fortsätta såhär...

fan alltså det är otroligt. sant som det är, you don't know what you've got, until it's gone.
det är säkert så, kanske ska inte ta det så hårt, men jag såg ju. halvt iallfall.  Men det kan ju varit en annan sak också, fuuuun, jag måste veta om det är sant eller inte. ursäkta, men jag vill inte ha orolighets-klumpen. 

2-times, is a bit much. 
i'm still not over you.

iallafall, vi får väl se som händer ikväll. och imorgon :)  jag har tänk över några saker (alltid jag typ;o, ni borfde vara glada att ha någon så social som jag, haha)  som jag gärna skulle vilja göra.  men vi sfår se som vanligt..
behövs ju plugga med, om två skoldagar till ä det sommarlov, men det är sjukt hur sent vi har det, om man jämnför med borås.

nope, nu ska jag fortsätta plugga :)  
enjoy the summer :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback