frågor

Skrivet 2008-06-24 @ 16:04:29
snodde från jojo

FRÅGOR
Ditt fullständiga namn: ida sofia viktoria sutinen
En hemlighet du nu tänker berätta: i won't
En vän du älskar: josefin såklaty :)
Någonting du vill att alla ska veta:  jag är rädd att förlora mina vänner
Någonting du vill ändra i världen: massa (mest i min egna värld)
En dag du alltid kommer minnas: jag har många minnen :)
Någonting du ser fram emot: utomlads-redan :)
En vän som vet mer om dig, än någon annan: ingen tror jag :)
Någonting som betyder så mycket för dig, att du skulle dö för det:  friends and family alltid.

None
ÄRLIGHET

Har du rökt:  ja
Har du sagt hora till en lärare: inte rakt till läraren nej
Har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog: NEEEJ!
Tar du droger: nejnejnej
Har du svikit någon:  ja det har jag nog ja
Har du tänkt tanken att mörda någon: ne

FRAMTID
Vill du ha barn: jag vet faktiskt inte
Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för att gå vidare till gymnasium: ja, det sämsta typ (A)
Vill du gifta dig, och med vem: ingen aning ;D
Finns det någonting du vill göra innan döden: jaa, allt som man kan göra ska göras! :D
Är det någonting du absolut vill undvika:  it sure is

KÄRLEK

Tar du kärleken på allvar: jaa
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njae,
Tror du någon kan leva med samma person resten av deras liv:  japp det tror jag.
Har du vart tillsamans med någon, & trott att en dag kommer ni 2 var gifta och ha barn:  haha nej xD
Är du singel:  ja det är jag
Vill du vara tillsammans med någon:  jo

RÄDSLA
Känner du att någon/några går för långt ibland:  japp det gör jag.
Har du känt att någon förföljer dig: haha jjaa;o
Har du blivigt överfallen någongång:  nej :)
Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända:  ja det kan nog hända
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla:  jaa!
Är du rädd att folk ska uppfatta dej fel: ja det är ajg.

LYCKA
En enda fråga, ett enda svar...är du lycklig :
sometimes, beror på hur jag mår och vilka jag umgås med. har en jävla massa problem men det finns dagar då jag är lycklig :)

Kommentarer
Postat av: jos

det finns dagar man är lycklig :). yeah, de dagarna äger :D kraaaam :D <3 :)

2008-06-24 @ 17:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback