give it to me.

Skrivet 2008-06-27 @ 13:38:41
gårdagen var bra:D först var jag hos kusinerna och vi cpade som vanligt.. detgår inte att hålla sig. sedan åkte vi in till stan, kolla.sen gick vi och bowlade och jag vann såklart (A) hihi.  sedan drog vi ner till stan och så¨där. tkväll. den hade sina bra stunder ;D haha. träffa lite folk och sådär. det var trevligt :) sen vid tjugo i tolv drog vi hem..

idag kommer kate och ska sova här. hon är väl påväg nu antar jag :D höhö.
vi hittar ¨på nåt, vet inte om vi ska iväg också? :) yesyes.


så drömmer man om dig, vad betyder det? vet inte vad jag ska säga om igår, det var knäppt.

och så är det två dagar kvar tills josefin kommer hem :) woohoo! :D



i won't stop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback