hej

Skrivet 2008-06-13 @ 07:23:54
internet hade slutat funka efter åskan, men det var faktaiskt inte mitt fel jag hade dragit ut kontakten! .. det var något fel hos dom istället. klockan 22 igår senast skulle det ´funka igen. hihi. men nej det gjorde det inte. men nu funkar det. kanske dåligt egentligen, jag vill inte sitta här så mkt.. kommer jag nog inte heller dock :)

är uppe tiditg för att jag egentligen skulle till liseberg, och plus för att mamma skulle köra mig till bollebygd. men det kändes inte så bra. blabla, jag har redan pratat med julia om det. men sa att vi kan åka på måndag kanske istället :)
och hon kommer hit imorgon, hon plus några till i hope.får se vilka ikväll

sen ska jag väl in till stan, by my self tror jag också:o om inte syrran kommer och hänger med mig en stund,
sen har jag två andra saker jag kan göra ikväll. jag vet inte riktigt, "får väl se".

ibland kanske jag saknar dig, men det är bättre nu.

jag tänker inte göra det, så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback