just call my name

Skrivet 2008-06-28 @ 19:48:04
haha okej, kate och jag fick igår för oss att vi skulle åka och handla(?) så vi tog bussen till sandared och plockade på oss vad vi ville ha. pengarna skulle absolut inte räcka till dethär... kaitlynnes mamma kom, vi gav henne pengarna vi hade med oss så att hon skulle betala resten.  hahahaxD  det saknades 1,50 från våra pengar. fan va vi skrattade!  inte lite bra på att veta hur mycket och för hur mycket vi ska ha, utan att räkna. det var sjukt :)
sen åkte vi hem till mig och åt kyckling(A) haha.
sen åt vi dounuts, godis, och massa bajs(A)  
idag blev det god frukost och sen panpizza, haha sjukt. :)  vindruvor också!  vi har varit tjuuuckisar eftersom att vi tryckte ner lite chips med, medans vi kollade på yrrol.
haha, innan vi skulle sova inatt kolla vi på förtrollad (tror den hette så)  eller rättaresagt, jag kollaed på den. kaitlynne somnade efter typ 20 minuter, så jag satt där och skratta för mig självxD hahah.
så inatt fick hon sova på soffan;o sorry!
vi har varit lite sjuka kan man ju säga :)

pappa fixar poolen nu, mums. det blir skönt nu om det ska bli bättre väder. hoppas det håller i sig nu.
imorgon kommer josefin hem, men jag är faktiskt lite pisst på dig. ;o

ikväll blir det väl städa rummet. kate åkte typ precis hem:/ kanske ska leka imorgon igen. hihi.
veckan är typ fullt upp! om allting blir av som jag hoppas. och hoppas julia hör av sig snart meed.


vem ska man lita på egentligen? känns som att dom sviker eller försvinner.
you're so cold.

Kommentarer
Postat av: jos

"imorgon kommer josefin hem, men jag är faktiskt lite pisst på dig. ;o"



varför är du pisst på mig :O

2008-07-01 @ 17:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback