kanske

Skrivet 2008-06-17 @ 12:44:08
då igår var vi hemma hos kaitlynne.  jag, kate, jens christian och julia. :)   jag fick väldigt ont i fingret, men jag överlever.
känns mer än det syns, även om det syns.

vaknade ungefär halv 10 idag, låg i sängen till ungefär halv 11.  kollade lite på tv och åt melon. sedan somnadejag visst och vaknade nu halv 1. härligt att få sova lite längre, behövde jag.
idag har jag bestämt att inte göra så mycket, typ vara hemma och ta det lugnt bara.
vet inte om josefin skulle komma hit ikväll, så vi kan vara imon. det är jobbigt när föräldrarna inte är hemma så man kommer ju ingenstans än så länge nej.

jag vet egentligen inte hur jag mår med detta. jag vet verkligen inte vad jag ska göra, hur jag ska göra. ska jag säga någonting till dig? visst att jag gör,men jag vill veta vad du säger. vad du tycker.
saknar det du var, inte det du är nu.  jag vill veta vad som är fel, jag vill faktiskt hjälpa dig ändå. även att jag vet hur jävla mycket skit jag har tagit för dig.  vill sluta men jag vill inte det ändå. alltid är det så.
vill egentligen ha ett riktigt snack med dig, men jag vet alltid hur det slutar. men då kan jag väl lika gärna göra det, senaste tiden har varit gaaanska lamt.  jag  borde väl göra vad som känns bäst..

nu är jag riktigt trött , nästan så man ska lägga sig igen:p  men njae, får se vad jag huittar på. kanske ska ut och börja fixa inför min flytt? :D läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback