kusinkärlek.

Skrivet 2008-06-22 @ 22:24:48
var hos kusinerna :)  vi åt mat, spelade lite buzz och jag suger och dödar mig själv ungefär. sen fika vi lite och sedan spelade vi igen. kollade lite på olika ställen vi ska åka till. utomlands, gud va skönt. jag ääääälskar mina kusiner <3

hade lust att gråta, kanske har. men jag har inte gjort det. ett felsteg till idag så gör jag det. finns så mycket som är kasst nu så det finns inte. och jag är väldigt öppen när det är såhär, så säger kanske nåt jag inte ska ens. det är inte bra .. alltså inget dåligt till den personen, dåligt för mig själv..
josefin det är du och jag!  haha detta är så kasst,det är det. inte att jag har dig men vi är sjuka.

han borde väl vara avslutat kapitel för ett jävla tag tillbaks, men jag vet inte längre.

imorgon vet jag inte vad som händer, får se.

Kommentarer
Postat av: diana

ja, lätt! som tex: because of you.

visst är den fin? :)

2008-06-22 @ 22:29:29
URL: http://dirtee.blogg.se/
Postat av: diana

typ.. oldschool hiphop, R'n'B.

men mest HOUSE. jag kan inte leva utan HOUSE!! :D

vad lyssnar du på sommest? :)

2008-06-22 @ 23:53:28
URL: http://dirtee.blogg.se/
Postat av: jos

yeah, det är vi, sjuka ungar. :)

and i just can't stop (8) :) <3

2008-06-24 @ 17:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback