macka

Skrivet 2008-06-09 @ 20:10:47

ja just det ja, imorgon är det sista heldagen, sen blir det ju sommarlov. Vi har väl kanske inte direkt riktiga lektioner, utan mer sådär så man kan göra klart saker och såntdär, lite film och så.
kommer nog sakna skolan ändå. alla kompisar och såntdär.. lite tråkigt ändå, men skönt med lov ska det väl bli med. slappa av och sedan ta nya tag..

imorgon ska jag och julia in till stan och köpa vårat efterlängtade linne, om vi nu ens kan vi tag på det. vi har väntat ett bra tag nu! haha :)

är väl klar med no;n nu också, om jag är så nöjd vet jag inte. men det får räcka för denna gången iallfall. kanske började försent med det ändå, så..

huvudvärken är på, usch. men jag har varit duktig och dansat och såntdär faktiskt, det är bra. jag måste bli nyttigare, inte för att jag behöver gå ner i vikt eller någonting sånt, men det är ju inte så bra för mig att äta så mycket skit ändå..kanske borde minska på kakorna & läsken. iallfall lite (A)


kanske det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback