nattplugg=inte jag.

Skrivet 2008-06-08 @ 02:34:51

okej jag kanske är lite sjuk, eftersom att klockan är halv 3 på natten och jag sitter fortfarande uppe och pluggar. varmt som attan är det, men öppnar jag får jag in massa äckligakryp. mankan undra varför jag gör det jag gör, uingefär plågar mig själv. Men så jobbigt är det inte. fick för mig att verkligen göra dethär, och ja det funkar väl ändå lite.
jag har kommit en bra bit, jag har imorgon på mig, måndag också. två dagar, lungt att jag hinner detta :)

det var en mysig kväll med tjejerna annars, vi bestämde lite saker till i sommar :) känns alltid mycke bättre när man bestämt någonting man ska göra, och så gör man det.


jag kanske inte ska ta åt mig, men du gör mig verkligen galen. vet inte om du är medveten om vad du gör. men du gör det ändå på något sätt.. killar ibland.  still don't know what to do. det har gått evigheter, jag vet. men det vill bara inte släppa.

nae, ska väl fortsätta med mitt nattpluggande, fy va jag är duktig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback