pappa vad är

Skrivet 2008-06-23 @ 16:42:35


pappa vad är kamasutrrra?
jag är helt in love i den reklamen så jag fick för mig att byta mitt bilddagboksnamn till kamasutrrra,
jag är sjuk, helt enkelt.

idag händer det inte mycket. jag har tvättat och faktiskt lagat mat till mig själv med. duktigt. jag måste väl göra det nu när man är ensam hemma så mkt på dagarna.

hoppas tiden går fort för nu vill jag booooort till värmen. men ska det bli varmt nu i veckan? för vädret är verkligen kasst.
imorgon ska jag nog vara med kate och på onsdag får vi se vad som händer.
josefin åker på onsdag ;/  fem dagar utan henne.  men sen har vi våran vecka josjos:D
sen blir det TVÅ veckor utan henne, kill me.

det finns en massa saker jag vill göra, en massa saker jag vil ha och en massa ställen jag vill åka till. åååh. får väl se till att få fixat lite av det kanske ..

Kommentarer
Postat av: Victoria

Gillar din blogg :)

2008-06-23 @ 16:51:33
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: jos

och jag ÄLSKAR din blogg ;D.

men du klarar dig ;D, 5 dagar går säkert bra. och som avskedspresent (jag vet att det är JAG som åker, men ändå) ger jag dig fint väder = massa sol :D. bra va? :)

2008-06-24 @ 17:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback