planering

Skrivet 2008-06-29 @ 20:45:30
det är nu man börjar få lite såndär panik. vad ska man ha med sig och tänk om jag glömmer det viktigaste?
tänker självklart skicka vykort med! jag är faktiskt lite trevlig av mig.. känns skönt att komma iväg. det är ju itne riktigt säkert var vi åker,, men troligen kroatien. ävne om det blir en vecka, så ska vi åka någonstans andra veckan. två veckor med familjen, det är det enda man har:o   men vi har så gott som bestämmt att vi ska göra något dom två veckorna, :)
ingen kaitlynne på 1 månad troligen. vadfan?  sen tänk alla andra, två veckor.. =(  ni förstår inte hur mycket jag kommer sakna er busungar!
behöver nog skriva upp vad jag ska ha med mig också, annars blir det ännu svårare. och jag behöver åka in till stan för att handla lite saker med!  kanske man hinner, josefin hänger säkert med:D hiho.

veckan är ganska fullproppad..

mån; hem till komipsemma
tis; troligen liseberg
onsdag; inget? (packar väl till helgen+städning
torsdag; tkväll med vännerna
fredag; åker till systeremma
lördag; hos emma
söndag; hos emma

hela nästa vecka;
josefin

i'm there and i have been there before.

Kommentarer
Postat av: jos

wihow, t-kvällarna <3 :)

2008-07-01 @ 17:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback