sjuk-ida

Skrivet 2008-06-24 @ 12:19:22
det var värsta natten på länge. hade världens huvudvärk och nej inga tabletter hjälpte.. det  blev så illa att jag spydde. ungeefär vid halv 5 i morses fick jag tre tabletter igen(2 alvedon & i pren) men som om det var bättre, spydde igen. och ja, mamma och jag pratade om att jag inte spyr. vilken jag då gör dagen efter. när man tar upp nåt brukar det hända. läskigt.
idag är det bättre, visst har jag fortfarande huvudvärk men.. migrän.se kanske? =(


skulle varit med kaitlynne idag, men nej....

that's what you get when you let your heart win.

Kommentarer
Postat av: jos :)

fn vad skit :(.

men om vi pratar om sol hela lovet kanske det blir så oxkså? :) kraaaaam <3 :)

2008-06-24 @ 17:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback