springande kossor

Skrivet 2008-06-13 @ 17:17:36
min dag idag har varit ungefär såhär:

gick ner till bussen, påvägen fick jag hjälpa några med kossor, två stycken hade rymt och dom sprang rakt mot mig. jag fick panik, men det klarade jag fnt. fan va läskigt :D
sen var jag tidig till bussen å fick vänta länge. träffa kate på bussen och pratade med henne lite.
gick i stan en stund själv. sen kom syrran och gick runt och kollade bäbis grejer och kläder och såntdär. köpte lite själv också( inte barnkläder )
sen kom hennes kille, fortsatte kolla lite.  sen åkte vi till coop för jag och maria köpte lite :) sen åkte vi hem till dom. åt mat, sen jordgubbar med grädde :D mums. första jordgubbarna i år.
nu är man hemma, vet inte om någonting mer händer. ska väl städa mitt rum också. och lite sånt :)

jaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback