STUDENT

Skrivet 2008-06-05 @ 19:33:19
lite dåligt bloggande,  men okej.

idag tog min kusin studenten, mysigt :) åkte först in till stan för att kolla, sen gick jag och syrran i stan lite, fikade och sådär. sen åkte vi hem, va hemma lite. sen åkte vi till våra kusiner där det var lite folk :)   mår illa nu, allt kommer väl nu typ. haha.

fan va sur jag blev när jag såg dig. Vet inte riktigt om det var nåt? aaargh säger jag bara.
sen den andra saken, det gör mig pissspissspiiiisst.  När försvinner nu, eller ja du är ju egentligen försvunnen, men inte direkt från mig. jag är galen på dig, arg, besviken, ledsen. mest arg. fan

imorgon blir det nåt, är interiktigt säker på vad bara.
HEJHOPP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback