sweden

Skrivet 2008-06-18 @ 22:57:27
josefin kom vid halv 10 igår kväll. vi spelade spel och hade en massa spratt. skrek och hade oss. skoj var det iallfall. sen kollade vi på film, fast den krånglade så vi la oss. sen gick vi upp vid tio idag, sega, åt frukost och sen fixa vi oss för att åka till borås. så gick vi runt lite där och kolla. sen åkte vi hem och spela mera:D spela har vi gjort massor, men vi är bäst på det också. sen kolla vi fotboll också, jag har fått massa kramper nu också? och så började jag må skit illa, huvudet hade ryck och jag fick kramper överallt, tillochmed bakom öronen. verkligen aj!  det är lite bättre nu, inte tillräckligt, kan ju fan inte böja huvudet bakåt, så det ska jag inte göra:o

sverige sög verkligen idag ;/  baah. stängde av sen när det var typ tio minuter kvar. klarar inte av att förlora :D
imorgon blir det kanske kate, får se hur jag mår också:)

j o b b i g t.

Kommentarer
Postat av: jos

1. vi var bäääst på bomberman :D och jag fick kronan till slut!!!! :D:D:D:D:D:D

2. jävla värk :O. hata kramp :/

3. sverige suger, japp japp :D

4. jag är arg på dem båda :O :D

2008-06-19 @ 21:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback