tummen upp

Skrivet 2008-06-14 @ 23:29:33
kate julia och josefin var här:)  vi fluffa runt och sånt där skojs:) åt sallad och sen jordgubbar, mums :)
imorgon ska vi till bollebygd och vara med christian. :)
det första vi gjorde när kate var. var att skratta tills vi avled. fan va söt hon är! hahaha

jag vet att jag bryr mig en massa om dig. du kanske inte vet det. försöker ju säga det men antigen låssas du att du nite förstår eller så gör du bara inte det. och ja allting är mycket bättre för mig nu när det gäller detta, vilket känns otroligt bra. men jag kommer inte sluta bry mig om dig fördet. visst att mina känslor går upp å¨ner, eller hur jag nu ska säga. men det har lättat nu på senaste.

Kommentarer
Postat av: jos :)

hej hopp. i hope that you are online today, sunday.jag kommer kanske bli körd av katarinas pappa, vet ej än. men kan inte ni dra förbi torget och vara där typ från kvart öve2 2 och frammåt. då har vi samling, typ halv 3. puss <3 hoppas vi ses, miss u so :)

2008-06-15 @ 02:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback