Utkast: okej nu ...

Skrivet 2008-06-22 @ 13:40:03
okej nu blir det sammanfattning,.

fredag:

trodde att det skulle bli världens trista midsommar. men jag hade faktiskt fel. jag och min kusin karolin satt och skrattade för mestadels hela tiden. okej, alla andra gummor och gubbar var helt sjuka så det var dom vi satt och skrattade åt (skämdes) haha. :D  men det var en bra dag ändå, haha. ska iallfall inte gå in mera på det!
men det var skojskoj:D kunfde nog inte ändrat någonting iallfall. ibland är det väl bra att vara med släkt med (A)

lördag:

Josefin kom och hämtade mig (fråga inte varför;o?) sen åkte vi hem till henne och gjorde ingenting?=D
sen drog vi till töllsjö och blåste bort och josefin skämde ut sig och jag fick några nya vänner (A)  sen kom chrisitan och sen var vi med honom. så lekte vi lite, sen visade dom runt mig i töllsjö, hjälp :)  förlåt för att jag hade missat vart skolan låg, hemskt av mig:O  sen så åjkte vi hem till josefin igen och gjorde egentligen ingenting. josefin sjöng och jag började gråta igen. hahaha :)
sen vid tolvslaget var vi cp och skrattade och hade oss, josefin hade suttit på borden.. jävlar va vi skrattade!!

idag:

komma hem från josefin har jag hunnit med än så länge :D  senare ska jag till kusinerna, katja ksuin har fyllt 18 igår :) så vi ska hem och fira henne.
jag måste hinna städa, men det får jag nog ta sen. för jag måste hinna ta en långdusch med, ingen har nån aning om hur trött jag är :D mihih.

iallfall, min sjuka är nog faktiskt borta nu, i'm so happy i'm so glad.  eller någonting.
men vädret är verkligen det sämsta, jag vill ha solen NU!  ( min önsknining gick inte i uppfyllan)

Kommentarer
Postat av: jos

fan, bordet :D:D:D:D:D X) askuuul :). yes, sjukan e borta. wohoooooooooooooooooo :D

låter töntigt att ja sjunger X) HAHA, töntjosefin :D puuuuuuuuuuuussssssssssssss :) <3

2008-06-22 @ 21:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback