vila i frid älskling :)

Skrivet 2008-06-02 @ 06:31:22
igår vid halv 11 kom det. allting kom. jag kunde inte få ut någonting, all min luft försvann och jag var tvungen att sätta mig ner på golvet.  två minuter senare hände det igen. sen kom mamma och så satt vi i min säng och grät och snöt oss båda två.;/  "det kommer vara så här några gånger till" 
jag vet, ungefär 3847 gånger till. skolan kommer vara svår som fan. ungefär 4 timmar sömn, som idag. Det kommer ta ett jävla tag att det går över. 13 år är mycket, klart hon var en familjemeddlem. vet att jag kommer undra vart hon är flera gånger. för ibland har jag fortfarande inte fattat det. Men det är ju någonting jag självklart inte vill göra heller.

puh, det här är jobbigt.

Kommentarer
Postat av: jos

ida, ska du verkligen gå till skolan varje dag? ja tkr de e bättre att stanna hemma, om du tkr de e jobbigare att vara i skolan. men du gör precis som du vill :).

du vet att jag älskar dig <3

2008-06-02 @ 19:26:23
Postat av: Anonym

ida, ska du verkligen gå till skolan varje dag? ja tkr de e bättre att stanna hemma, om du tkr de e jobbigare att vara i skolan. men du gör precis som du vill :).

du vet att jag älskar dig <3

2008-06-02 @ 19:26:55
Postat av: jos

ida, ska du verkligen gå till skolan varje dag? ja tkr de e bättre att stanna hemma, om du tkr de e jobbigare att vara i skolan. men du gör precis som du vill :).

du vet att jag älskar dig <3

2008-06-02 @ 19:27:21
Postat av: jos

ida, ska du verkligen gå till skolan varje dag? ja tkr de e bättre att stanna hemma, om du tkr de e jobbigare att vara i skolan. men du gör precis som du vill :).

du vet att jag älskar dig <3

2008-06-02 @ 19:27:45
Postat av: jos

ida, ska du verkligen gå till skolan varje dag? ja tkr de e bättre att stanna hemma, om du tkr de e jobbigare att vara i skolan. men du gör precis som du vill :).

du vet att jag älskar dig <3

2008-06-02 @ 19:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback