who are you?

Skrivet 2008-06-20 @ 11:28:02
nu är jag väl ganska välmående ändå. visst har jag svinont när jag sväljer, och fortfarande kan jag nite äta. men viktigast är att febern nästan är borta :)

det känns himla konstigt att inte kunna vara ida. äta massa skit , hoppa runt ,lyssna på världshög musik och sjunga.
imorgon blir det kanske töllsjö, vi får väl se senare ikväll hur det blir antar jag. jag kanske blir sämre eller någonting eller något annat.

förresten är det typiskt boråsmidsommarväder idag!  regn regn regn.
borde väl städa och så, men det orkar jag inte. jag är fortfarande väldigt trött och slapp. ;(

Kommentarer
Postat av: jos

regn regn regn ida ida ida christian christian christian josefin josefin josefin töllsjö töllsjö töllsjö sommar sommar sommar :D ... X)

2008-06-20 @ 12:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback