and it hurts

Skrivet 2008-03-27 @ 19:04:05

hihi,

och imorgon blir det en bussresa på ca 5 timmar;o herrejävlar. det blir till att ladda kameran och mp3n, och sig själv också för den delen.:)

har hittat ett par skor och en tröja. en snygg jacka också. men om jag verkligen vill ha den får jag ävl kolla hemma eller i götet. :)

massa onyttiga saker, hell yeah ;)

egentligen vill man väl inte hem, men man måst eju någon gång. det är kul att säga hej till alla, hihi

"hejhej"  "hajhaj"  "FISKFISK"     skånska är ju... roligt 8-)

sen blir det nog emelie på lördag också :) tihio. skriver väl mer när jag kommer hem :)

jaa, wiihoo? någonting iallfall!:D


Kommentarer
Postat av: jos

haha, alla roliga skyltar. det var ok att jag inte fick sova ;D. :) fisk då :)(hejdå ;))

2008-03-29 @ 17:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback