another day

Skrivet 2008-03-21 @ 11:56:57
emelie kom igår. vi gjorde väl inte så mycket. men vi kommer alltid på nåt att hitta på och flabba :)  kollade påexorsisten. den riktiga denna gången. och inte denjag kolla på med josefin och julia ;)  men fan va läskigt det var en gång, inte i filmen. men jag skulle spola tillbaks filmen, då knappen man startar tv;n m med ploppar ut.  då försökerjag byta kanal, men det funkar inte heller, utan man ser bara hur kanalerna går ner, utan att tv äöndrar sin bild. hahah det var fan det läskiga, men vad vi skrattade :D sånt som aldrig händer, hände precis där, lite scary iallfall :)

vet inte om kate kommer, hon hör ju aldrig av sig så:P jag orkar inte alltid vara den som ska ringa runt, så antingen får jag välbaka med pappa, eller nåt. vet inte om det händer någonting mer ikväll. jag får väl se vad jag hittar på.

imorgon ska jag ju upp redan vid 8, fan va jobbigt. ;o vill inte! men vad gör man inte?!

måste städa rummet och så nu,aoo.

jag vill inte att du ska kunna förstöra så mycket, så jag försöker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback