behöver.

Skrivet 2008-03-05 @ 17:47:18
fine fine. skolan gick väl bra och allt sånt. men fan va trött jag var när jag vaknade, blä. det är andra mardrömmen nu, på dom två senaste dagarna. och jag har haft så jävla ont i magen ibland. dom säger ju att det är stress och sånt. så jag får väl tro på det, men jag vet inte riktigt varförjag skulle stressa. men det är väl antagligen också oro och allt såntdär.

måste plugga, imorgon har jag 50 engord, fredag har jag omprov och spläxa. jappjapp, så jag måste ju plugga,
hade matteprov idag också,och det gick väl ändå rätt okej antar jag.
senare blir det men in trees och kanske lite top model också, har för mig att det kommer iallfall, hiho.
iimorgon kommer syrran hit också:) ! funfun. 
då blir det antagligen ingenting sånt som vi hade tänk på fredag. men det kan man ju ta en annan helg också! får se om det blir någonting mindre iallfall. får prata med damphuvuderna :)

förresten, julia suger på att vara arg. efter hon var varit det, har hon världens jävla smile. hahaha. :D
blabla, mer en annan gång..

alla vill ha någon man kan lita på, någon man vet ska finnas vid sin sida när man behöver. Någon som frågar hur det är, någon som kramar om en när man är ledsen, någon som behåller alla hemligheter. Det är verkligen någonting alla behöver..

vill inte vill inte vill inte vill inte vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback