boy, you suck

Skrivet 2008-03-24 @ 11:45:26

uppe tidigt igen, varför kan jag inte bara sova ut?:D  menmen, har precis duschat. ska väl fixa mig lite, senare blir det ju volley :)  vet inte heller riktigt vilka vi blir, men det får jag ta reda på :D  skulle träffas vid tre iallfall, skojskoj:D

måste snacka mera med syrran också om hur det blir med skåne. men jag tappar nog några skruvar om jag inte får åka dit ialfall, heho.

om det blir så, så bliur det säkert jättebra. fast det är ett tag kvar, såklart. men jag skulle gärna behöva hjälp med att planera och sånt. så ska fråga lite folk., har självklart redan bestämt mig för att fråga josefin om hjälp (A) hihí..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback