brand new game

Skrivet 2008-03-22 @ 16:51:07

idag var det då "loppis", det gick helt okej, men det var kallt som faaan. fast jag hade kul iallfall :)  frågade en massa folk och sånt. vissa saker var riktigt roliga, det som hände. :D pratade med massa folk och var social bara, det var faktiskt  redigt najs !
emelie ska nog komma hit senare också:D får väl se vad vi hittar på.föräldrarna är hos grannarna så

imorgon blir det till kusinerna, ska bli trevligt det också:) syrran kommer antagligen dit med ;D

måste ringa josefin också, men det får jag väl göra imorgon, eller senare idag helt enkelt;)

tankarna är både negativa och positiva. ibland är dom riktigt positiva, ibland lite mindre. men jag vet ju inte ens själv hur jag egentligen tycker. det ändras faktiskt vädligt olika, hela tiden typ. Mår lite illa när jag tänker på det på det sättet. om jag tänker på det andra, känns det bättre. men den värsta känslan tar ju självklart över och jag vet inte vad jag ska tro längre. jag menar, jag kunde ha gjort någonting åt det för länge sedan. men nu?  Jag vet ju hur det kommer sluta, men jag måste ju tänka på nuet. inte hur det kommer bli sen, då det är bra igen. Nu, nu nu. för dig är det säkert bra, men mig.

jag måste få den lite mer positiva känslan starkare. det passar verkligen med att åka till skåne!  och en dag som idag, igår och i fredags. sånna dagar skulle jag ha hela tiden. då ´skulle jag glömma det. visst tänker jag på det ibland då med, men då känns det inte alls lika dant. inte ens i närheten typ. men det är väl så när man är ensam, allting kommer upp då.  Hoppas det går över snart, eller att det åtminsdtånde går åt det positiva hållet. jag skulle behöva det nu.

måste igen, måste. det kanske går bra då. Kanske glömmer det andra. den andra.

det blir nog skåne på tisdag eller nåt liknande :) woho!

väntar¨på att emelie ska höra av sig nu, jag är trötter:D

men dagen har varit bra hittils, börjar känna mig lite nere igen. men i know why också så:)  jag måste tänka positivtm och fan vad jag tjatar om detta. bra början, right?,....

hoppas det inte funkar, hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback