but i hope you find your way.

Skrivet 2008-03-10 @ 21:01:53

dom är så tröga så det finns inte !
ungefär sådär var det. bara för att mitt minne inte stämmer riktigt , det var faktiskt längre samtal. men julia vägrar hjälpa img.

jag- kan du ringa emelie?
julia - nej jag orkar inte.
jag- men julia du får hjälpa mig.
julia- jag hjälpte förra gången. jag ringde flera gånger.

____

jag-  jag ringer och väcker dig sen då
julia- godnatt
blabla
ida- jag ringer sen, hejdå (surig röst)
julia - hejdå

ÄR MAT LAT?  hahaha :)
josefin ska ringa sen också. jappjapp. dom är sega som as, men dom kan väl vara söta ibland ändå(A)

sjunger singstar nu, eller ja precis innan jag ringde. -->JAG<--   såklart ;)


Kommentarer
Postat av: JULIA

haha, så kan det vara när jag är trött ;)

2008-03-11 @ 10:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback