but wait.

Skrivet 2008-03-01 @ 15:59:40
blabla, jag har ingenting att göra. Men det får väl vara en tråkhelg antar jag. Syrran kommer ju iallfall sen. pizza och så antar jag, slappt:)  jag ska nog städa lite, vill möblera om, eftersom att jag inte blev nöjd förra gången. Men det är ju fan jobbigt oc´h tar minst 1 år.



hah, somnade med datorn och lampan på och allt igår. så vaknade vid 4-5 fick släcka och stänga av. bläu, men sen gick jag upp halv 12 eller nåt, så jag har fått en rätt bra sömn. Fast jag är faktiskt trött. menmen.

julia och jag har fan världens krig, hon kommer vinna. den jäveln! :D
307982-111
I'd never want to see you unhappy.,
I thought you'd want the same for me

Kommentarer
Postat av: JULIA

klart ;D jag vann. :)

2008-03-02 @ 11:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback