don't even think.

Skrivet 2008-03-08 @ 15:26:50
307982-124
          godmorgon på oss.


okej, ska väl skriva lite om gårdagen och idag.

först var det skola. hade prov, det gick väl sådär.  sen efter skolan, hängde josefin och julia med mig hem. vi gjorde inte så mycket. senare kom emelie, den räddaren i nöden hade med sig en sladd så vi kunde använda playstationet. så vi dansa dansa & dansa. typ galna. sen blev det singstar, skrek i mickarna mot slutet. fan va skoj, och nu har jag as ont i halsen. och hes blev man självklart. jag skrek som in i helvete ibland alltså 8-) hahah :) skoj hade vi iallfall. sjöng och dansa i några timmar antar jag. sen vid halv 2slutade vi sjunga, fixade oss och sedan blev det läggdax vid 2. :)  vi vaknade vid halv 12, åt frukost och sånt. sedan blev det dans igen :D haha, får inte ner allt vi har gjort. men  det vart skoj iallfall :)  emelie åkte lite före dom andra, men nu har dom också åkt.
och jag får sjääälvklart städa upp allt vi har stökat ner ;) haha.

senare kanske det blir emelie. syrrorna och kimmo, å syrrans kompis kommer hit ikväll också. Antingen är jag väl med dom, eller emelie :) ja eller alla :D  melodifestivalen är väl också, inte direkt intresserad, men vi får väl se.

ska fortsätta städa, sedan duscha och fixa mig :)  

and i don't want.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback