don't run.

Skrivet 2008-03-04 @ 18:30:33
skoldag, hem, plugg, dh, mat, ut och spela fotboll, kakor<3, sen hamna jag till sist här. ikväll blir det väl att sitta och glo på tvn antar jag.
imorgon är den en ny skoldag, som jag inte orkar med. ogillar verkligen onsdagar.
vi fick inte byta elevensval heller, viilket carin mer eller mindre hade lovat oss. där ser man.
vill med till dansen imorgon, men julia är stört emot det, haha. jag får väl se vad som händer (A)

jag ska klara dagarna, jag ska vara stark. men ibland behöver man verkligen hjälp för att kunna orka allt detta också.

jag vill veta riktigt vad du går för. men jag vill inte testa. jag vet allt hur det kan sluta. så..

Kommentarer
Postat av: jos

jag kan ge dig hopp, vilken längd behöver du på hopprepet jag kommer ge dig?

2008-03-04 @ 18:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback