ett två tre

Skrivet 2008-03-28 @ 20:14:18
jaop, då var man tillbaks hemma. blä, det ville jag inte. det har varit jättefint väder(men självklart massa blås) men annars har allt varit helt okej. bäst när man självklart ska hem =(

idag har vi åkt buss jättelänge. men det gick bara fint. haha, sista resan hem var ju konstig,. jag satt och luktade på en kille som luktade skit gott. väldigt mysko ;s men ändå. och vissa ställen hade så jävla roliga namn, jag och josefin behövde bara titta på varandra och börja sen skratta:)  somnade två gånger, förlot josefin för att du itne fick sova^^ fast det tänkte jag inte på dock men.
min mat idag har bara varit choklad. så jag kanske borde ta någonting att äta också..

men det har varit en bra vecka, den kunde ju faktiskt ha fått vara längre också. menmen.

haha, det skulle ju vara min tur. och det kanske det var också? kändes faktiskt ganska bra igår.
hoppas att jag inte blir allt för depp nu när jag är tillbaks hemma igen. ska väl klara mig. skolan börjar ju på måndag igen, känns både bra och dåligt. skolan har ju faktiskt varit min räddning på senaste:)
halvdag är det också, så det är ju bättre:)
måste ringa emelie också. yes man.

nej nu ska jag äta. får skriva mer om det är någonting kul jag har glömt. eller såklart, vi busade ju hela tiden. men det lämnar jag utanför just nu :)



307982-129

sis och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback