everything or nothing.

Skrivet 2008-03-06 @ 17:19:29
skola skola skola. fick 28/32  på matte provet iallfall. jaop, rätt så nöjd blev jag nog. om man tänker på hur det har gått förut :o gick väl inte så jättebra på engelskan, men grejerna var lätta, fast jag fixade det inte riktigt ändå..
och imorgon b,lir det no prov. blaaaoo, jag vet inte hur det kommer gå. kan ju dom första sakerna iallfall. haha. ska plugga ikväll så resten förhoppningsvis sätter sig också. sen är det ju spläxa med, ibland undrar jag hur lärarna tänker. bara massa plugg all the time.

iallfall, syster kommer väl strax antar jag, hon är nog i borås nu tror jag väl.
imorgon kanske the girls kommer hit, ska prata med dom så vi vet:)  det är alltid kul att ha skoj med er :)

jävla huvudvärk också.  hjälpte inte med mat eller nåt, men ska försöka utan huvudvärkstablett, vi får väl se hur det går med det.

jaja, det blir plugg, tv och sånt antar jag. jag är slapp, yesyes.

i guess it's now or never.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback