everything that hurts.

Skrivet 2008-03-15 @ 10:36:17
låg i sängen och kollade ut genom fönstret. Så såg jag ett hjärta i molnen, det var fakitskt lite gulligt :D
förresten är jaguppe jättetdigt idag typ. vet inte varför, men jag kunde iallfall inte sova längre. tröttär jag väl också, dmen detlär ju allt gå över ;)  kaitlynne kanske kommerhit senare, ska ringa henne. så får se vi :) vill egentligen inte ara här, men iallfall ;)

ska snartäta frukost, sen blir det väl att duscha. kanske fixa mig lite också, och så kanske jag går ut och går lite.  om det är mycket tidöver, så blir det väl säkert lite dh också skulle jag väl anta :D

så trött på det, verkligen inte alls kul längre. det hade varit okej några gånger, om ens det. men nästan varje gång är fan för mycket!


i won't tell, if you don't want me to. cuz i've got a thing for you. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback