fan, skåne & snö.

Skrivet 2008-03-24 @ 19:21:04
jävla bögskit, fanhelvetes FAAAN. det var väl ungefär det? jag tror nog jag svimmar. eller någonting. Vad fan gör jag nu? jag skulle inte gjort det sista heller.
ska inte bryta ner nu, försöka. Skönt att komma bort imorgon, det blir skåne:)  om inte helvetesvädret, förstör alltihop. det skulle vara det värsta :/ 

volleybollen var skoj idag:)  fan va vi ägde: D   tove,moa,josefin och jag blev det :)  jag har as ont i tåna, vet inte varför^^ hiho, hoppas vi kan göra det snart igen :) !

ska fortsätta packa, sedan kommer josefin hit, om man nu kan komma hit. vilket jag verkligen hoppas.

jag måste ta bort dig, men det är ju inte så jävla lätt. det sista var ju inte direkt första gången. Jag vet inte när jag själv får nog?  Helst nu. Visst, det känns inte lika mycket längre. men det känns fortfarande. Behöver komma bort, tänka på annat. göra annat. jag måste.

jag måste in på __ andra nu. det måste gå. lite kanke redan, om det fortsätter skulle det vara så jävla bra. men det sista var ju inte så roliigt kanske;o  men det ska jag fixa. så får vi väl se :)

min mage gör ont nu, det är säkert för att det händer så jävla mycket saker.  nu får det fan ta och sluta, fast om jag fixar det sista. blir det ju troligen lite bättre, antar jag :)

bra att josefin troligen kommer :)  hon måste annars avlider jag.

I'M HEARTBROKEN , låten passar ju in ganska bra, ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback