för mycket.

Skrivet 2008-03-08 @ 23:17:24
det var väl en såndär kväll.. jaja.
imorgon blir det väl slappt antar jag. vet inte än. tror inte jag vill göra någonting ändå. bara gömma mig under täcket typ.

& jag blir galen, jag hatar när det blir såhär. Ibland kanske jag överreagerar, men det verkar fan som att jag aldrig kommer glömma. fast antar att jag gör det, om ett väääldigt långt tag, eftersom att jag gjorde det innan. men röv på detta.    allt känns så jävla värdelöst när det blir så, bara en sak kan förstöra så jävla mycket.

vet inte riktigt när det blir läggdax, får se:)

du är väl en sån som har väldigt lätt för att glömma. hejhå vidare till nästa typ.

du ligger så jävla illa till här, kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback