inte alls.

Skrivet 2008-03-16 @ 13:22:53
vaknade ju tidigt idag med. sover äckligt dåligt nu för tiden ju. menmen, efter en stund blev det lite dh, eller ja. en skiva dock men;D  fastnar lätt för det. iallfall, vet inte riktigt vad jag vill eller behöver göra nu. Måste egetnligen plugga till provet, men jag lämnade ju själklart kvar allting i skolan. så det blir mkt plugg i veckan antar jag, om jag ska klara mig till minst g, eller nåt.

så imorgon var det tunering, våran klass losar väl som vanligt. ;)  haha, vi är ju fan helt klart bäst! njae, ibland kan det ju vara bättre att ha kul än att vinna ;)   jag är en dålig förlorare, ja.

en sak som är väldigt skönt, det är att varje gång man är deppig kan jag skicka ett sms till josefin. hon kan vara bra på att muntra upp en :)  thank you.

ska väl ta och göra någonting nu, men vad vet jag inte riktigt än. började ju faktiskt morgonen med att dansa. japp.



man vet aldrig  rikigt vart man har dig. Ibland inte alls.

Kommentarer
Postat av: jos :)

sjävklart är jag bra. kram ;D

2008-03-16 @ 14:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback