jag vill ha

Skrivet 2008-03-21 @ 23:37:25
image126
hej, dig vill jag jättegärna ha, snyggjacka,



nej inget bak med henne idag. pappa och jag la ihop några bullar istället :)  sedan drog jag ner till emelie. trevligt!
vi har världens jävla dans nu, hahha. den ska jag fan uppvisa med på det rätta tillfällerna ;) den är fan svinrolig, om man vart med iallfall.sedan förlorade jag hela tiden på bomberman också. men det är alltid trevligt hemma hos den familjen. jeppjepp, vi spelade en massa kort också, vilket vi är bäst på också;)

nja, man kanske ska gå och nanna snart,  det blir ju till att gå upp redan åtta imorgon. hooppas det blir massa snö så det blir inställt ;) hihi.  nej men det är ju jobbigt som sjutton att gå upp vid åtta när man har lov! menmen, sånt e livet ;)

jag vill hata dig nu. jag borde hata dig. jag gillar dig väl inte längre, oftast...men man vet ju hur det känns att förlora någon.





spännande, men detta kan ju faktiskt vara bra. eftersom att det fortfarande blir sådär:D

natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback