just you.

Skrivet 2008-03-03 @ 20:12:33
skolan var good idag som vanligt. haha. dom höll fast mig och tupperade håret på mig :o  elakingar till kompisar man har jaaa. Julia och jag har börjat vårat krig igen. jag kommer säkert loosa igen, men det blir ett senare problem serru :D
har lämnat in svenskan nu, fan jag ligger risigt till om en annan grej. fuck. iallllaaafall, jag ska inte oroa mig över det nu. det är inte så farlig ändå, men han är hemsk så.

kollat på dh sen jag kom hem, nu är jag på sista avsnittet, me goes crazy snart.
ska packa ihop gympa grejer och sånt tills imorgon. typ fortsätta sen och kolla klart antar jag också.

allt känns tuuuungt just nu. menmen, life is life.:/  får se hur det blir på fredag också. om syrran kommer kan det noginte komma hit så mycket folk:/ men annars kanske det blir nått litet ändå. jag ska prata med my friends :)

vet inte riktigt vad jag ska säga om det? mådde lite illa där allt, kunde ju kanske gjort det på nåt annat sätt. Men vad kan jag göra? jag visste ju ingenting.
and you just acting like you don't know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback