looking for.

Skrivet 2008-03-17 @ 18:38:07
måste bara säga wooohoo! :D  vi kom på delat förstaplats i volleybollen :) vissa saker kunde ha varit bättre, men vad kan man göra om folk är såna? :D  tyckte att vi spelade bra, peppade varandra en massa och allt sånt! sen sprang vi ut i snön ;o hahahha!  men alla gjorde ett jättebra jobb idag iallfall!

ja, snön har kommit igen. igår var det typ väldigt bra väder, och idag? maaassa snö. hände en massa saker på vägen hem. problem med bussen och nära på att åka ner i diket och lite sånt. men sen åkte jag med anna hem, och allt blev okej igen :)  hoppas verkligen att jag kommer iväg till skolan imorgon;o  vill ju inte sitta hemma bara för snöns jävla fel.
orkar inte ta upp allt en gång till vad som hände med bussen och allt. men jag kom hem iallfall, ;)  dock nån halvtimme senare.

kollat på dh, har jag. japp. sen blir det väl bara det vanliga skulle jag anta :)

fucking snö fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback