nej

Skrivet 2008-03-22 @ 22:14:38
fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanFAAAAAN.

någonting mer som vill vara så snäll och göra allting till mera helvete? fan.
det, sen det och det, sen det igen, sen det det det det och det. det händer för mycket för mig nu :( saker som inte ens ska hända händer ju. FAAAAAAAAAAAN FAN FAN :(

det är kallt som satan ute, och jag vill bara gå coch löägga mig och sen ligga där resten av detta året.
kanske ska göra det?

dagen började ju så bra, sen blev det värre, sen väärst. sen det där plusade ju på lite.  ;/////////////////////

Kommentarer
Postat av: jos :)

ida, jag glömde prata om en grej på telefon. får göra det sen, men hur är det?? :/

2008-03-23 @ 17:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback