nope.

Skrivet 2008-03-15 @ 00:39:13
jag somnade på soffan, är vä rät trött eller nåt.

fan jag blir faktiskt besviken på dig. det är verkligen inte första gången, säkerligen inte sista heller.
vet inte varför då håller på så. och jag vet fan inte varför jag håller kvar och orkar ingenom det. ska faktiskt sluta nu, du kan ju alltid försöka förbättra dig om du skulle vilja någonting vettigt.

blir väl inget stan imon, får ju ingen svar och tänker fan inte vänta ifall jag får ett nej... nej. får väl komma på någonting annat antar jag.......

jag får v'äl fasen ta och lägga mig snart, tjatar om det, fast gör det ju ändå aldrig. vill gå ut och walka lite,men jag vet inte om jag vågar eller orkar.

money can't buy everything.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback