not here,

Skrivet 2008-03-12 @ 18:03:55
image125

ja, gör mitt liv sämre, gööör det!

skoldagen var okej idag. mådde illa som fan på morgonen. trött som ett svin efter en halvt sömnlös natt. mumsigt.
är fortfarande trött, får väl kanske gå och lägga mig tidgare ikväll. fast sen blir det ju men in trees :)

jag vet faktiskt inte vad jag ska säga. jag vet precis vad jag vill göra, men jag vet inte hur jag ska göra det. Om jag lyckas blir det najs, annars får jag väl bara försöka komma över det på det jobbiga sättet...  vilket jag inte vill fortsätta med. men det blev jobbigare nu ju, so suck på det.  men du förstår ingenting så.

somehow, somewere, but not here.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback