oj

Skrivet 2008-03-10 @ 18:56:52
"ida, hur känner du när du är kär?"   "ehm, jag vet inte. det är väl olika"   "nej, det är samma hela tiden. (blabla, vad det nu var).... man kan inte äta och går ner massa i vikt och så har man väldigt svårt för att somna" (man blir röd också)   ja, det var ungefär så. skriva om den första förälskelsen? haha oj,. nej tack :D
har valt att skriva kärleksdikter på svenskan. och det var ungefär så det lät.

jag är trött, huvudvärk med. men ligger och tittar på dh, i'm so in to it. åkte aldrig med, palla inte, för trött och så:)

måste nog ringa josefin också. men det får jag göra senare.


för att jag vill, men för att jag inte vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback