only

Skrivet 2008-03-02 @ 15:34:50
jag är nästan helt inne i dh, ska börja på sista skivan. helvete ;o  idag började jag nästan böla två gånger. haha, :)
måste låna tredjeboxern från josefin, men julia har den nu tror jag?:D får väl se.

jag har möblerat, det blev lite mer som förra gången. alltså bättre! det får bli bra såhär... för denna veckan. hiho.

resten av dagen blir ju bara som vanligt, alltid en vanlig söndag. imorgon är det en ny skolvecka också, det orkar jag itne. men måste man så måste man.

jag mår väl bättre nu också,. men nått som jag märkt, är att jag använder minst 2 ipren om dagen.kanske inte bara ipren, men nåt som sänker huvudvärken och sånt. det är inte så bra antar jag?

hur mycket ärligheten sårar, är den alltid det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback